Αρχική | Εταιρίες | Εισηγμένες Εταιρίες | Η Μινέρβα εξαγοράζει το Άλτις και τρία ακόμα brands

Η Μινέρβα εξαγοράζει το Άλτις και τρία ακόμα brands

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Η Μινέρβα εξαγοράζει το Άλτις και τρία ακόμα brands

Στην εξαγορά των τεσσάρων brands της Flora Food Greece προχώρησε η Μινέρβα, όπως αναφέρουν στο Capital.gr πηγές της αγοράς με γνώση της συμφωνίας. Η Flora Food Greece, με νεότερη ανακοίνωσή της, επιβεβαίωσε  την πώληση των τεσσάρων εμπορικών σημάτων ενώ για το θέμα αναμένεται και επίσημη ανακοίνωση από πλευράς της Μινέρβα έως και τη Δευτέρα, όπως πληροφορούμαστε.

Θυμίζουμε ότι η Upfield, συμφερόντων του fund KKR, είχε εξαγοράσει τις μαργαρίνες και τα προϊόντα επάλειψης της πάλαι ποτέ Ελαΐς – Unilever όπως το Βιτάμ, καθώς και τα brands, Άλτις, Ελάνθη, το ηλιέλαιο Sol και Φλώρα στο πλαίσιο παγκόσμιας στρατηγικής αποεπένδυσης που είχε εφαρμόσει η Unilever. Ακολούθως, η Upfield είχε εξαγοράσει και την εταιρεία παραγωγής φυτικών τροφίμων, Arivia, γνωστή κυρίως από το σήμα Violife, η οποία είναι κυρίαρχη και διαρκώς αναπτυσσόμενη στην κατηγορία των φυτικών "τυριών", η οποία έχει σχεδόν αποκλειστικά εξαγωγική δραστηριότητα.

Πρόκειται για μία κίνηση από πλευράς της Μινέρβα προκειμένου να ενισχύσει την εικόνα και τα οικονομικά της μεγέθη. Στόχευση της Μινέρβα είναι εκτός της εδραιωμένης παρουσίας που διατηρεί στα σούπερ μάρκετ με τα προϊόντα "Χωριό", "Pummaro" και άλλες μάρκες που διακινεί, να διευρύνει το εκτόπισμά της και στο food service, όπου τα στελέχη της διαβλέπουν ευκαιρία ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια, δεδομένης και της ανοδικής πορείας του τουρισμού που εκ των πραγμάτων ενισχύει και το συγκεκριμένο κλάδο. Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την επιλογή αλλά και στην επιδίωξη για δημιουργία περαιτέρω υπεραξίας στην εταιρεία διαδραματίζει η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Κατερίνα Βλάχου, η οποία διατηρεί ένα ευρύτερο φάσμα εμπειρίας και στρατηγικής προσέγγισης στον τομέα των τροφίμων και από την πρότερη θητεία της στη Mondelez.

Πρόθεση των επενδυτών είναι η διαδικασία πώλησης να γίνει μέσω διεθνούς διαγωνισμού, γι’ αυτό άλλωστε και επιδιώκουν να "καλλωπίσουν" έτσι περαιτέρω την εταιρεία, ώστε να κερδίζουν το ενδιαφέρον και από ξένους επενδυτές και όχι αποκλειστικά από επιχειρήσεις ή επενδυτές με εγχώρια δραστηριότητα.

H αποεπένδυση από τη φέτα

Θυμίζουμε ότι ήδη η Μινέρβα προέβη στη διάρκεια του καλοκαιριού στην πώληση της αποσχισθείσας δραστηριότητας στη φέτα και το εργοστάσιο στα Ιωάννινα, όπου παράγεται η φέτα "Χωριό" απέκτησε η Desserta Hellas, εξαγοράζοντας την εταιρεία Δωρική Τροφίμων από τη Μινέρβα. Στη Desserta Hellas κύριος μέτοχος είναι ο αυστριακός όμιλος Berglandmilch. Με αυτόν τον τρόπο, η Μινέρβα αποχώρησε από έναν κλάδο, ο οποίος της προσέδιδε ελάχιστη υπεραξία, ενώ η φέτα Χωριό, είχε πολύ περιορισμένο μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Επιβεβαιώνει η Flora Food Greece

"H Flora Food Greece, μέλος του Ομίλου Flora Food, επιβεβαιώνει την πώληση των εμπορικών σημάτων ελαιόλαδου "Άλτις" και "Ελάνθη", του εμπορικού σήματος καλαμποκέλαιου "Φλώρα" και του εμπορικού σήματος ηλιέλαιου "Sol" στην εταιρεία Μινέρβα. Η μεταβίβαση των εμπορικών σημάτων τελεί υπό την αίρεση της έγκρισης των Αρχών Ανταγωνισμού", αναφέρει η εταιρεία με ανακοίνωσή της.

Και προσθέτει: "Η πώληση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική απόφαση του Ομίλου Flora Food να υποστηρίξει περαιτέρω την ανάπτυξη του βασικού χαρτοφυλακίου του".

Όπως δήλωσε σχετικά ο Ιωσήφ Βυθούλκας, Country Director για την Ελλάδα και την Κύπρο της Flora Food Greece, "η πώληση αυτών των εμπορικών σημάτων αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής απόφασης να επικεντρωθούμε στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των βασικών μας προϊόντων επάλειψης και στις κατηγορίες μη γαλακτοκομικών προϊόντων (κρέμες και τυριά) καθώς και υγρών μαργαρινών για μαγειρική χρήση".

"Συνεχίζουμε σταθερά την αναπτυξιακή μας πορεία στην Ελλάδα, με τις εμβληματικές μάρκες μας Vitam, Becel, ProActiv, Φυτίνη και Super Fresco στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Διατηρούμε την ισχυρή μας παρουσία στην Ελλάδα παραμένοντας προσηλωμένοι στην παραγωγή, διανομή και πώληση προϊόντων τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη".

Γιώργος Λαμπίρης

Πηγή: capital.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text